En erityisesti usko että teknologia olisi SUURI ongelma. Ongelma on teknologiaan sokeasti luottaminen.

Jos ajattelen omaa teknologista kehittymistä. Suurin teknologien hyppäys oli oma auto. Kuitenkin omistin auton vain 11 vuotta.Kun olen ollut 12 vuotta ilman autoa,olen kulkenut bussilla,taksilla sekä pyöräillen.

1995 olen omistanut kännykän, eli 16 ajan. Muistaakseni nyt mulla on menossa viides kännykkä. Ensimäinen kännykkäni oli Erikson, se oi työantajan maksama.

Kun jäin pois kyseisestä firmasta, myös erikson jäi sinne. Omasta mielestäni en ole erityisen tuote uskollinen. Mutta omat ostamani kännykät on olleet aina nokialaisia. Siihen ei ole mitään isänmaallista-syytä, tuntuu että olen ostanut nokian vain tottumuksesta.

Tietokoneen olen omistanut muutaman vuoden, työseni käytän vain vähän tietokonetta tai kännykkää. Keittiön suorittavalla tasolla ei paljoa tietokoneita tarvita, vielä.

Tänään kuitenkin olen siirtynyt lähemmäksi TEKNOSLAKIAA, sillä ostin mini-läppärin. Tätä tekstiä kirjoitan bussissa wordiin, bussi on matkalla lempäälän.

Ja myöhemmin ilmeisesti saan liitettyä tekstin netin kautta tänne. valitan kirjoitus virheitä sekä yhdys-sana virheitä. Asia virheistä en aio ottaa poliittista vastuuta.

Mikähän kännykkä on mustanaamiolla???