17.7 tulee kaksi vuotta kun olen

- Pudottanut painoa (31 kiloa)

-Syönyt oikein (useimmiten),

-Liikkunut enemmän (sauva-kävely, uiinti, sali (harvoin), marjastus)

-Vähentänyt töllön katselua (noin 4h/vkr pudonnut alle tuntiin per vuorokausi) 

-Lisännyt kuttuurin harrastamista (elokuvissa, teatterissa sekä taide näyttely käynnit, runojen kirjoittaminen & - lukeminen,)

 

Nyt olen hoitanut myös viimeisen asian kuntoon. Olen ollut paikalliseen kirjastoon lainaus kiellossa vuodesta 1998.

Halusin hoitaa asian kuntoon, ja palata kunnolliseksi asiakkaasi kirjastoon.

Reippain mielin meni hoitamaan asiaa, otin 50 euroa mukaaan, en tiennyt mitä joutuisin maksaan koska en ollut 13 vuoteen huolehtinut asioitani kuntoon.

Selvisi että en ollutkaan enää lainaus kiellossa, enkä ollut velkaa mitään. Mutta kyllä sain tuijottelua muilta asiakkailta kun kirjasto hoitajan kanssa selvittelimme asioitani.

Olen ylpeä itsestäni kun sain asian kuntoon, se oli lainaus kielto "paino sielussani".

Se on pois nyt, olen ylpeä kirjaston asiakas, häpeän kun ollut hoitanut asiaa kuntoon ajoissa. olisin halunnut olla vastuullinen henkilö, nyt pääsin vähän kuin koira avoimesta veräjästä.

kaikki kirjastoon