Olen yli kaksi vuotta kirjoittanut  rakkausrunot.fi sivulle runoja,tarinoita.

Siellä on viikottain viikon runoilija-äänestys, ilmeisesti kesät pos lukien. Olen äänestänyt siellä omasta mielestäni parasta runoiljaa. Yhden kerran jopa äänestin "runo-ystävääni".

Olen salaa toivonut pääseväni joskus siihen äänestykseen mukaa, nyt olen päässyt.

Tästä viikosta tulee pitkä ja raskas matka.

Koska olen itsekeskeinen, totta kai äänestin itseäni. En edes ajatellut muita vaihtoehtoja.

Olen ylpeä itsestäni, tunnen saaneeni tunnustusta. Ainakin joku on pitänyt kirkoituksistani.

Toisaalta ihmettelen miten minut ollaan voitu pistään ehdolla ilman lupaani tai suostumustani.

Kolmaneksi  mietityttää asia listalle ehdottanut ihminen onko hän ollut tosissaan minun kohdalla vai vitsaileeko hän kustanuksellani.

Jos haluaisin kirjoittaa vain omaksi iloksi, kirjottaisin pöytälaatikkoon tai pöytätietokoneelle.

Kyllä varmaan useimmat ihmiset jotka kirjoittaa nettiin haluaa jonkinlaista tunnuntusta, huomiota.

Nythän on ainkakin kaksi varmaa ääntä, se joka ehdotti ja minä itse.

Näin ollen voisi jopa sanoa että minulla on fani-kerho. :)

Muistaakseni kun Juice Leskinen sai vuonna 1994 vuoden runoilja palkinnon hän sanoi jotenkin näin "Mulla on pitemmän aika välin tavoitteet, sillä haluan olla vuosisadan runoilja"

Mulla on viellä "pikkuisen" matkaa jotta voisin sanoa jotain tuon kaltaista.

Mutta matka on alkanut, tärkeintä ei välttämättä ole suunta vaan että liikutaan kohti jotakin "suurempaa"