Luin näitä kirjoituksiani tänne. Ne ovat usein listoja jostakin. Toisissa sepustuksissa olen laskenut jotakin tähdellistä asiaa.

Mua usein kiinnosta a erilaiset tutkimukset, ei oikeastaan niiden tulokset, vaan mihin itse kuulun jossakin tutkimuksessa.

Ei haittaa vaikka kuuluisuin "vaaralliseen" tutkimus-ainekseen, riskiryhmään toisin sanoen.riskiryhmään

Sillä mulla on omalaatuinen kuolema-käsitys, sillä tuttavani on kuollut salaman iskuun. Ja siitä kuoleman tapauksesta lähtien olen "uskonut" kuoleman varmuuteen, en pelkää kuolemaa saati odota sitä.

Kuolema vain on. Tähän vakavaan käsitykseen toisaalta on saattanut vaikuttaa myös kahden koulu-toverin kuolema. Toinen kuoli jo vuonna 1982 11-12 vuotiaana, riippuen siitä ehtikö hän sinä vuonna jo täyttää vuotensa, toinen kuoli koulun jälkeen kolmekymmppisenä.

Mutta nämä mun "lista-kirjoitukset" olenko siis putki-ihminen vai rypäle-ihminen vai peräti olisiko porttiteoriaihminen.

Mitähän tästä ajattelee mustanaamio