Eno

Yhden elämän olin juoppo upseeri,
Toisen ajan olin kuningas teeri.

Liian kauan olin viereltäsi poissa.>

 

 


 

Kakkoskierros

Valtapeliä,

Lumista keliä,

Kaipaan Heliä,>

 

 



 

519

Valkoinen ihosi, iljettävää.

Sinun itsekyytesi.

Sankarit antautuu.

Taivaasta alkaa ahdistelu.

Ylpeilet heikoudellasi.

Diktaattorit ei kuole.

Sankarit äitinsä naulitsee.

Totuus on isän suru.

Taivas antautuu.>

 

Huomasin että minuun liittyy numero-sarja 519 joka taas ei liity mihinkään muuhun :)


 

Osiensa summa

En ole kirjoittamieni runojen summa,

Olen enemmän.>

 

 



 

Kapakassa

Istun kapakassa,

Sisään tulee mustanaamioiset tytöt,

Meikit ovat valuneet poskille,

Kuulin että Hector oli saanut tytöt itkemään,

Julmuuden prinssi kaiketi tuo Hector.>

 

Hector oli muistaakseni kreikkalainen prinssi ja sotilas, vai oliko se vain tarua.


 

Väärän kuninkaan päivä

Elämäni on kuin näytelmä siveetön,

Aikuisuuteni olen ollut tuhma,

Mieleni on toisinaan likainen,

Ajatukseni kulku on sopimaton,

Mielikuvitukseni on huikean törkeä,

Puheenparteni iltaisin ruokoton,

Sinä väitit että katseeni on himokas,

Mutta kuitenkin itse olet aamiaisella irstas,

Suhteemme on äärinmäsen hävytön,

Kotimme on ikuisesti siivoton,

Soittoääni kännykässäni on rietas,

Opettjat väittää että lapsemme on räävitön,

Maailma ympärilläni on tyly.
>

 

Synonyymi sankirja auttaa tyhjän paperin kammoon.


 


 

Hän joka oli luonani

Me vain,

Purppuran tuoksu,

Langennut varjo.

Suppeat sanat,

Rakkauden tähden,

Me Vain.>

 

 




 

Hän joka nopeaan lähti

Kasvoillasi rautaiset niitit,
Aamuisin jumalaa kiitit.

Mulle aivan hyvin riitit,
Mulle pienokaisen siitit.

Ihmiset aina kadun yli talutit,
Aniharvoin suruasi muihin valutit.

Tiesit aina äänensävysi voltit,
Kuitenkin löysit huumavat tatit.

Kuoleman ja elämän rajan ohitit,
Mut yksin suremaan jätit.>