maailma

Ei ole mitään parempaa kuin maailma, jossa kaikki vain yrittävät rakastaa toisiaan.>



j

 

Syy

Jokainen syy, joka estää rakkautemme, on tekosyy.


>

Väännös Presidenti Urho Kekkosen lausahduksesta jossa hän puhui kuntoilusta

 

 



 

Tuuli viirit

Ensin syntyi Asta, hän ravisutti meidän maailmaa. Nopeus oli hänen voimansa.
Sitten syntyi Veera, hän kulki tiensä loppuun nopeammin kuin Asta.
Viimeksi syntyi Lahja, hänen tummuutensa ei pelottanut enää ketään.>

Luonto on ihmisen ystävä, ei vihollinen.


 

Rakkauden tarkoitus

Rakkaus on joko kollektiivisia unia tai pelkästään yksityisihmisten unikuvia, jotka sukeltavat esiin alitajunnasta.>

Väännös Freudin lauseesta jossa hän puhui myyteistä

r

minä muistan

Minä tiedän mikä on PUNARINTA.
Minä tiedän miten ITKETÄÄN.
Minä tiedän miltä näyttää SYKSYN VALO.
Minä tiedän miltä tuntuu HELLYYS.>

Jean-luc Goddarin elokuvassa ALPHAVILLE oli sanakirjasta poistettu seuraavat käsitteett punarinta,itkeä, syksyn valo & hellyys




Arvostelija: lindalinda
08.08.2010

 

Töissä

Blokkaan suntuubissa.
Blokkaan kiloklubissa.
Blokkaan vuodatuksessa.
Blokkaan aamulehdessä.
Blokkaan papukaijoista.
Blokkaan vale-muodissa.
Blokkaan täällä.
Blokkaan sieläkin.
Olen päätoimi blokkari.>

Blokkari alunperin kaiketi on ammatti termi ravinto-työntekijälle joka kantaa likaisia astioita salista tiskiin. Toisinaan käytetään haleventavassa, pilkkaavassa tai alentavassa äänesävyssä kun arvostellaan tarjoiliaa. Yleensä blokkarit on nuoria tarjoilian alkuja, jos tekee ikänsä ravintolassa töitä silloin työ-ura voi mennä blokkari-tarjolia-saliesimies-ravintola päälikkö tahi blokkari-tiskari-keittöapulainen-kokki-keittiö esimies-ravintola päälikkö





 

myytävänä: Entinen elämä

Myytävänä ex-vaimon polku-pyörä (musta) & kypärä (vihreä).

Myytävänä ex-vaimon tietokone & brat pitt-hiirimatto.

Myytävänä ex-vaimon kirjat & 17 laihdutus opasta.

Myytävänä ex-vaimon saunatakki (musta) & pefletti (pinkki)

Myytävänä ex-vaimon rintaliivit (pinkit) & alkkarit (ruskeat)
>

omistettu kaikille ex-vaimoille jolla on tukka takana & elämä edessä.


j


07.08.2010

 

Ceasar oli nero

Hän joka poltti rooman,oli nero
Hän joka nyt polttaa rooman, on pelle.>





 

Rakkauden vitamiinit

Katseesi on retinolia.
Suudelmasi antaa mulle tiamiinia.
Kosketuksesi lämmittää kuin riboflaviini.
Äänesi kosketaa kuin nasiini.
Hellyytesi on kuin pantoteeni happo.
Viisautesi lisää mun pyrydoksiiniä.
Kuuntelu taitosi herkistää mut kuin biotiini.
Vaistosi tuottaa mulle foolihappoa.
Rakastelu taitosi kohottaa mun syanokobalamiinia.
Kertomuksesi kutittaa mun korvia kuin aksorbiinihappo.
Moraalisi kehittää mun kolelalsiferoli tasoa.
Keskustelu taitosi herkistää mun tokoferolia.
Sinä olet mun menadioni.>

No niin, näsä viisaille jälki kirjoitus, minulla ei ole aavistustakaan mitä nämä vitamiinit oikeasti tekee/tarkoittaa tahi sisältää







 

Rakkauden klusteri

Aluksi oli vain sinä & minä, rakkauden alku.

Sitten oli sinä, minä & meidän vanhemmat.

Kolmanneksi oli sinä,minä, meidän lapset & suku.

Viimeiseksi aloit pettää ja meitä oli sinä,minä,lapset, suku & hän, olimme kuin rakkauden klusteri.>

Klusteri, on sävel rypäs joka soi yhtä-aikaa, myös yritys-hautomo voi olla klusteri.



 

Elokuun samettiset yöt

Elokuun taikaa.
Yöllä rakkaus herää.
Himojen huone.
Huokausten äänet soljuu.
Huudot rakkauden paisuu.

Yksinäisenä istun täällä.>

Bussokosekika 5-7-5-7-7-7






 

Epä runo

Kaipuu suunnaton.
Sinua halajan vain.
Sanailen joutavia tääl.>

Katauta 5-7-7 wink wink

2




 

Marginaalissa

Elän tuskasta.
Olen tuskan mestari.
Menestyn tuskalla kait.
Tuskailen aina.
Raapustan tuskaa omaa.
Tuskani nostaa minut.>

katauta 5-7-7-5-7-7 jep jep





 

Meidän pieni piiri

Kehuin runosi.
Kehuit mun raapustuksia.
Kehää kierrämme.

Kumpi uskaltaa särkeä,
Pelon ilmapiiri näet.>

Tanka 5-7-5-7-7 hymistelyä vastaan, avoimuuden puolesta, totuus ei tapa se vahvistaa.






h


 

Se en ollut minä

Tuhosin sinut,
Murskasin kauniit työsi.
Hajoitin mielesi viel.

Nautin tuhosta.
Katselin paloa, nauroin.
Ylpeilin teollani viel.>

Sedoka 5-7-7-5-7-7



 

Mustikoita

Rakas perheeni.
Tulkaa metsään relaamaan.
Isi mellestää.
Äiskä kaataa ämpärit.
Lapset kulkee parvessa.
perheeni rentoutuu siel.>

bussokosekika 5-7-5-7-7-7





 

Unelma

Likainen mieli.
Ämpäri päässä pohdin.
Kaadoit sontaa mieleeni.>

Katauta 5-7-7

27.07.2010
 

Minä

Työkseen kun hellaa halaa.
Keittiössä vuosia loppuun palaa.>







 

Tyttöni

Tyttöni afrikan tunnetko roudan? ( tunnet vain sodan)

Tyttöni afrikan tunnetko hallan? (tunnet vain pelon)

Tyttöni afrikan tunnetkon lumen? (tunnet vain nälän)

Tyttöni afrikan tunnetko jään? (tunnet vain hädän)

Tyttöni afrikan tunnetko pakkasen? (tunnet vain kuoleman)>





 

Mies & vaimo

Istuimme alas.
Rotvallin reuna kylmä.
Tampereen aamu kuulas.
Nälkä lähestyy.
Mustaa makkaraa suuhun.
Päivä käynnistyy hyvin.>

sedoka 5-7-7-5-7-7