Yksinäisyys on kuilu,
sen voima on pimeyden huilu.

Mua kuljettaa turhuuden orkesteri, jota johtaa synkkä sellisti
se mut kuiluun kellisti.>
 

 


 


 

Minussa elää toinen maailma

Kaupat halpuuttaa suurmies juustoja,

minä kelpuutan arkisen aherruksen>
 

 

 


 

Korkearesoluution kaipuuta

Kaipuu on energialähteistä on voimakkain.

Se nostaa taivaisiin tai lyö helvettiin.>
 

 

 

 

Minä

Olin mediapersoona, nyt olen mediapelle.

Mediapreesen oli joskun vahva, mutta nyt mulle puhutaan kuin kuolevalle.

Tämän täytyy olla totta, sillä se kerrottiin somessa>
 

 


i
 


 

XL

Hän on haluni kohde,

hän vain ei halua mua.>
 

 


 


 

X

Naiseni, osoita reittisi.

olen sinun ruutusi>
 

 


 


 

VI

Ruispelto,

unen viljapelto.

Lapsuus ei säily samanlaisena, se hopeoidaan.>
 

 


31.01.2015
 


 

V

Kuolema,

ei se ole tarinan loppu, vaan tarinan alku.>
 

 

 


 

IV

Katselin käsiäni,

elämänviiva,

se kulkee väärään suuntaan.>
 

 

 


 

III

Muistot,

mielen käsiraudat.>
 

 


 


 

II

Tajusin uivani tummissa vesissä.

Enää en viihdy edes lämpimissä kesissä.>
 

 

 

 

Joku

Kaaduin, löydyin unelmistani,

luulin että ne olivat kadonneet.>
 

 



 


 

Siellä jossakin

Sinne pääsin.

Sieltä jousin lähtemään pois.

Mitähän vielä lois?>
 

 


 


 

Hän

Katselin, sain koskea.

Olla lähellä, tuntea kiihkon ja lämmön.

Huomasin saavani vain säälistä>
 

 

 

 

Hän

Hän on se jota juotin,

kiiinnostuin ja sanoihin luotin.

Ymmärsin olevani kolmas, halun nostattaja

Enää en halua olla pelkkä pelinappula.

Haluan kaiken. Liikaakin.>
 

 


 


 

hiljaa

Kas niin.

Tein sitten omat johtopäätökset.

Jäljellä parisuhteen jätökset,

pariton sukka, risa t-paita, kilvetön auto, lapsia toista tusinaa>
 

 

 


 

Vaikka

Vaikka eläisin viimeistä päivää, muistan Treblinkan.

Vaikka seisoisin maustehyllyn edessä, muistan Treblinkan.

Vaikka rakastelisin sinua aamunkoitossa, muistan Treblinkan.

Vaikka kuulisin mustarastaan laulun pihallani, muistan Treblinkan.

Vaikka seisoisin Eifel-tornin näköalatasanteelle, muistan Treblinkan.

Vaikka soittaisin haitaria Tammelan torilla, muistan Treblinkan.

Vaikka olisin jo kuollut, Treblinka ei saanut minua lannistumaan tai edes hengiltä.
>
 

 


20.01.2015
 


 

Kaukana

Katselin päärynää,

sitä en uskalla koskea, maistaa.

kaukana on Jumalan antimet, puutarha salattu,

muttei koskematon.>
 

 


 


 

Rakastan häntä ja yhtä toistakin.

Mua vihaa kumpikin.>
 

 


13.01.2015
 


 

Jano ja himo, ovat sukulaiset.

Toinen on elämän voima, toinen eläimen voima.>
 

 


12.01.20