Minä

Kilpailu hieno. (väärin valittu)
Osalistujat hyvät. (väärät naamat)
Tukeni ilmaisin. (tuttua tuin)

Mutta mistä nousee kateus?
Mihin katosi innostus?
Mistä saapuu katkeruus?

>

 

Voi miten pieni on ihmisen mieli, kun kadehtii osaajia, vähättelee muita, korottaa itseään, ylpeilee teoilla tekemättömillä. Olen mielestäni ottanut askeleita kohti huonoa ihmisyyttä. Tehnyt tekoja vääriä, antanut muiden ymmärtää miten hieno ihminen olisin, kertonut vain hyvät puolet, unohtanut olen pahuuteni. En kykene olemaan kuin mies turhamainen, mies kivikautinen. Hyvyys ei tartu muhun.



 


 

 

Jos sodat loppuu, loppuuko silloin myös runous?

Jos sotilaat palaa kotiin, joutuvatko runoilijat silloin juoksuhautaan?

Jos tykit sulatetaan, katkeaako silloin runoilian kynästä terä?

Jos armeijat laukkautetaan, voiko runoilija istua silloin enää kahvilassa?



>

 

 


 



 

 

Töissä olen tehokas.

Kotona olen kasvattaja.

Baarissa olen vonkaaja.

Pelkään että "runoilijana" olen joku edellä mainituista.>

 

 



 

 

Suussa hyviä sanoja.
Mielessä pahoja tekoja.
Käsissäni vertasi.>

 

 


22.11.2010


 

 

Olen ihastunut.
Onneksi hän on kaukana.

Olen ihastunut.
Onneksi hän on toisaalla.

Olen ihastunut.
Onneksi hän ON.
>

 

 



 

 

Tutki rakkauttasi kriittisesti.
Rikkinäiset ja pölyä keräävät rakastajat olisi syytä poistaa, kuten myös ne rakkaudet joista et pidä.

Tarkista, että rakkautesi viestii sellaisesta rakkaudesta jota haluat rakastaa.

Suotuisan rakkauden virtaus tulisi olla esteetöntä ja rauhallista.
Vältä teräviä rakkauksia ja tarkista rakkauden sijoittelu.

Rakkauden alku toivottaa rakastettu tervetulleeksi, rakkauden tulisi olla siisti ja tunteet järjestyksessä.

Varmista että uudet rakastajat voivat saavuttaa sinut; tarkista että ovikello toimii ja että kuulet sen äänen.

Olohuone viestii rakastajista hyvin paljon, sisustuksessa tulisi huomioida rakkaus

Makuuhuoneesta tulisi poistaa kaikki ylimääräiset rakastajat, ne tulevat herkästi uniimme.

>

 

Väännös feng sui ohjeista omiin tarpeisii. ):


 


 

 

Matka rakkautta

Sinä

Roolit

Runoilijan kohtalo