Runojeni minä on usein sellainen mies joka haluaisin olla.
Mies joka on ahkera, tunnollinen.
Mies joka rakastaa vain yhtä naista, uskollinen kumppani.
Mies joka ei himoa rahaa tai valtaa.
Mies joka ei itke, mies joka ei ole mustasukkainen.

II
En minä himoitse punattuja huulia, punaisia kynsiä.
En minä himoitse nuorta ja notkeaa, en minä hunajaa himoitse.

III
Sinulla siellä patalaput, minulla patalappu jalkovälissä.

 

 

 

4

Olen elänyt kauan yksin, ei minulla ole mitään filosofiaa.

Olen sinkkuna bilettänyt baareissa, en minä tavoitellut muuta kuin halpaa lihaa.

Olen herännyt yksin ja kaivannut kosketusta naisen ,olen kärsinyt kuin peto kuoleva, ei tämä ole jalostanut minua.

En minä yksin viihdy, tunnen itseni läpikotaisin. Tuo patasi luokseni, kattiani on kiilloitettu.

 

5

Minulla tikittää biologinen kello.
Vaimollani tikittää ekologinen kello.
Isälläni tikittää teologinen kello.
Äidilläni tikittää geologinen kello.
Siskollani tikittää epälooginen kello

 

 

6

Tässä talossa, elämäni on yksinäistä.
Tässä talossa, elämäni on yksi näistä.

 

 

4

Äitini vaistoaa onnellisuuteni, kilometrien päästä.
Hän lähettää kuumia aaltoja, ja onnellisuuteni häviää.