Tälläisinä öinä

Tälläisinä yöinä kaipaan kosketusta,

Ylpeys katoaa, kaipuun vaaleat sävyt.

Sormesi ennen ihoani lämmitti.

Millainen olisin jos viellä olisit vierelläni.

Tälläisinä yöinä kaipaan kosketusta,
>
 

 

 


 

Kanssasi olen kuin tulisilla hiilillä,
Nyt vain mua heittelet vihan tiilillä.

Muistanko enää miksi suhun ihastuin,
Sua silloin kuin avointa ruonoa luin.

Rakkautemme runon riimeihin puin,
Nyt olen sulle vain tyhjää ilmaa kuin.

Puhut mulle enää yksi tavuisia sanoja,
Ennen olin sulle kuin elämän noja.

En haikaile menneisyyteen,
en halua yh isyyteen.

Kaksi iloista marjaa ennen,
Pois sun luota nyt menen.>
 

 

 


 

Kahvakuula

Runoissani olen vahva,
sisälläni paisuu kahva.

Sinut menetin toiselle,
Olen yksinäinen pelle.

Vuoksesi luulin tehneeni kaiken,
Sinua kiinnosti vain kaupan Ken.

Runoissani olen vahva,
sisälläni paisuu kahva.


>
 

 

 


 

Minäkin

Kirjoitin itsestäni aivan liikaa,
Tavoittelin kaunista piikaa.

Sain päällisin puolin kauniin,
Odotin saavani notkean kauriin.

Sainkin maanisen tontun,
Lopetin inhottan jutun
>
 

 

 

Kaksi suuntainen ihminen

Valehtelin itselleni,

Vaikenin vaikeuksistani,

Iloisesti naapureita tervehdin,

Mieleni nopeasti tummeni lailla talvi yön.

Löysin lääkkeen rakkaudesta itselleni,

Nostit mut pimeästä kuopastani,

Pääsin luokse onnen raadin,

Itse tein hyvän työn.



>
 

Olen enemmän kuin kaksi suuntainen, olen moni uloitteinen. Eräiden mukaan liian kova mieheksi....


 




 

28.01.2012

Kanssasi liian kauan elin,
Näyttelin perheen päätä.

Kulisstit täytyy särkeä,
Elämästäni on tullut teatteria.

Yhteinen vuoteemme kylmenee,
Yhteinen matkamme loppunee.

Olen niin iloinen kun pystyin eroamaan,
Enää ei jatkuvaa valehtelua.>
 

 


29.01.2012
 

 

Matka sinne jonnekin

Evääksi otin vokaalit ja leipää,

Riimien valtakunta on matkani pää.>
 

 


 


 

Hän joka ei tahtonut

Pakenin pimeyttä,
janosin hehkeyttä.

Piilouduin syksyltä,
Suu vaahtosi syltä.

Pelkäsin kosketusta,
Vaikenin susta.

Varjot menneisyyden,
Muistot neitsyyden.

Suljin silmäni.
lopetin elämäni>