Rantaviivaparadoksi

 

Rakastan sinua niin kauan kunnes kaikki maailman rantaviivat on mitattu tarkasti oikein.>

 

 



 

 

Miksen mä koskaan Muuttua saa?
Haluaisin olla Muuttun kanssa!
Vaadin saada leikkiä Muuttun kanssa!
Tuu Muuttu mun luo!>

 

no jopas oli rysä. Kuoppamäki laulu "miksen mä koskaan Muuttua saa" :)


 



 

 

Päivä 65
Baanalle haluun.
Biletystä kaipaan nyt.
Bailasin Syksyn kanssa.
Banaalit tanssit.
Bokserit Routaan tarttui.
Baanalta kotiin kömmin.>

 

Kuuluu isompaan kokonaisuuteen. Mittana sedoka, tavut 5-7-7-5-7-7


 


 

 

Päivä 51
Olipa päivä.
Oinas kärsii tuskaamsa.
Ontuu riimitkin.

Päivä 52
Potkut työmaalta.
Pahuksen kivut säilyy.
Pakana kiroo.

Päivä 53
Aamu iloton.
Ajatus karkaa baariin.
Aamu humala.

Päivä 54
Sylki kuivunut.
Suussa tuoksuu eilinen.
Sisu kaikonnut.

Päivä 55
Dyynillä kivun.
Diktatuurin uhri oon.
Diogenes nauraa.

Päivä 56
Faunat nauravat.
Faustin iltapäivä tääl.
Fellinin tiellä.

Päivä 57
Gaalassa tuskan.
Genetiivin otan nyt.
Gavotti taipuu.

Päivä 58
Haluton olo.
Hajut kivun kohoaa.
Hautaa kaivelen.

Päivä 59
Jargonia kerron.
Jaarittelen turhaa kait
Joutavia kuulen..

päivä 60
Kiitos tohtorit.
Kyllä kelpaa sairastaa.
Kaaos lähestyy.

Päivä 61
Laivassa säryn.
Laineilla kivun suuren.
Lautalla yksin olen.
Lokit lohduttaa.
Loputon meri täällä.
Leppyykö Ahti koskaan.

Päivä 62
Öinen seikkailu.
Öylättiä popsin nyt.
Öljyän itseni sit.
Öykkäröin sulle.
Ödeemani kasvaa viel.
Ökyssä olen.>

 

valmiiseen tulee 6765 tavua. (60 haikua, 60 sedokaa, 60 katautaa & 75 tankaa). runot 1-60 haikuja 61 eteenpäin sedokaa-mittaisia


 



 

 

Päivä 31
Alku kylmyyden.
Ajatukset kiertää taas.
Apatia tulee.

Päivä 32
Sumussa kuljen.
Silmät kosteat mulla.
Selkä suoristuu.


Päivä 33
Dirlandaa kipu.
Delegoin sulle kaikki.
Diogenes huutaa.

Päivä 34
Fantasia palaa.
Fiilaan sekä höyläilen.
Fantsut pillerit.

Päivä 35
Gramma buranaa.
G duurissa valssia.
Giitos lääkkeille.

Päivä 36
Humisee päässä.
Hiihtelen kotona vain.
Hauras henkilö.

Päivä 37
Jumissa mieli.
Julmettu kaaos päässä.
Jeesusta huudan.

Päivä 38
Kutsun jumalaa.
Kaipaan halpaa humalaa.
Kannan lakanaa.


Päivä 39
Lorussa tuskaa.
Lennän tuskan siivillä.
Laukaus päässä.

Päivä 40
Örisen sulle.
Öinen huuto tuskailun.
Ölinää viekin.

Päivä 41
Älytön kipu.
Ähkin kivussa täällä.
Äidyin noitumaan.

Päivä 42
Vankina tuskan.
Valitan tilaani vain.
Vuodatan tuskaa.

Päivä 43
Naamassa kupla
Nyhjötän piilossa nyt
Nauran kivusta.

Päivä 44
Maadun tuskassa.
Majailen tuskan tiellä.
Muistelen työtä.

Päivä 45
Eloni tuskat.
Eilistä kaipaan vielä.
Enkelit katsoo.

Päivä 46
Ruma rimpuilee.
Rajut riidat kivusta.
Riimit sinkoilee.

Päivä 47
Tyylin tivoli.
Tuskaton sirkus kiertää.
Tajuton pelle.

Päivä 48
Yksin kiroilen.
Ylpeys katosi nyt.
Yritin kuolla.

Päivä 49
Unesssa olen.
Uljas ritari kait.
Ulappa kutsuu.

Päivä 50
Ikenet vuotaa.
Itken, vollotan,suren.
Iltaa odotan.>

 

ote keskeltä. valmiiseen tulee 60 haikua & 60 katautaa & 60 Sedokaa & 75 tankaa. valmiissa runossa yhteensä 6765 tavua. liittyy fibonasi luku jonoon.


10.12.2010

 



 

 

First was A MAN.
Then born AD MAN.
Last coming MAD MAN>

 

Mika Kaurismäen elokuvassa "la without a map" niin taustalla näkyi elokuva mainos jossa oli johnny depp ja teksti mad man


 



 

 

Sinne olen matkalla.

Aion nousta reittä pitkin.

Lehvähdän navan kohdalla.

Toisen tauon pidän korvan kohdalla, huokaus.

Kolmas levähdyspiste huulilla, siellä makeaa juomaa saan.

Hän ei ollutkaan paikalla

Koko homma menikin reisille.>

 

hyi mua, ei saa perheen koirakaan



 

 

Toinen vaari luutnantti, toinen vaari sotamies.
Molemmat mummut äitejä.

Miksi sotilaat on jalustalla?
Miksi äidit kiillottaa heidän saappaat?


>

 

 


06.12.2010



 

 

Tuolta hän tulee.

Tuolta hän katselee minua, olen hänen sähköinen mr finland.

Hän puhuu vain minulle, olen hänen sähköinen runoilija.

Hän kuuntelee minua, olen hänen sähköinen ritari.

Hän nauraa jutuilleni, olen hänen sähköinen pelle.

Hän kertoo minulle salaisuutensa, olen hänen sähköinen pappi

Hän saanut mut koukkuun, aion olla hänen sähköihen orinsa.

Hän on vain ruudullani, hän oma näytön säätäjäni.




>

 

hyi mua.


 



 

 

Oli aurinkoinen ja lämmin keskikesän ilta-päivä.

Tälläisellä säällä uskaltautuu ulos vain uskaliaimmat tyypit

kuten runoilijat, kirjailijat sekä novelistit>

 

 


06.12.2010

Kerro mielipiteesi runosta
Lisää runo suosikkeihisi

 


aijai ei päde minunkaltaiseen yönlapseen>
Arvostelija: Rokkarinpimu
06.12.2010


 

 

Sullon runoni kahteen kassiin.
Kävelin Koskipuistoon runoja tipahteli kasseitani.
Istun puistossa runo-kassit käsissä.

Nuoriso huutelee sedän runo-kasseille, heillä vain pussi-kaljaa.>

 

 


06.12.2010

Kerro mielipiteesi runosta
Lisää runo suosikkeihisi

 



 

 

Lupasin sinulle, vain sinulle.
Sanoin sinulle, vain sinulle.
Kosketin sinua, vain sinua.
Rakastan sinua, vain sinua.

Vihaat minua, vain minua.>

 

 


06.12.2010

Kerro mielipiteesi runosta
Lisää runo suosikkeihisi

 



 

 

255 päivää sairaana

Päivä yksi.
Matka lääkäriin.
Selkä lukossa mulla.
Saikkua viikko.

Päivä kaksi.
Elän kivussa.
Silmissä pilkut näkyy.
Otan pillerin

Päivä kolme.
Lopun alkua.
Pilkut suurenee mulla.
Kivun helvetti.


Päivä neljä.
Matka keittiöön.
Kyyneleet valuu siellä.
Kiroan ääneen.

Päivä viisi.
Jumpparin käskyt.
Ala venyttely nyt.
Aloitan jumpan.

Päivä kuusi.
Aamu pilleri.
Päivällä pilleri taas.
Ilta pilleri.

Päivä seitsemän.
Sunnuntai tuskaa.
Rukoilin nyt jumalaa.
Auttaako taivas?

Päivä kahdeksan.
Taas lääkärille.
Lisää saikkua antoi.
Määräsi jumppaa.

Päivä yhdeksän.
Kaipailen viinaa.
Pohdin matkaa putiikkiin.
Haluan viinaa

Päivä kymmenen.
Himon hallintaa.
Kivun huolintaa vielä.
Tuskan teoriat.

Päivä yksitoista.
Kivun valtatie.
Moottoritie säryn kait.
Ojassa makaan.

Päivä kaksitoista.
Pillerit puhuu.
Ota minut viinalla.
Pillerit kuiskii.

Päivä kolmetoista.
Tuskaton aamu.
Toiveet katosi särkyyn.
Sumuinen ilta.

Päivä neljätoista.
Googletin kivun.
Kadotin älyni myös.
Älytön mieli.

Päivä viisitoista.
Tuttu tohtori.
Samat sanat sanottiin.
Käteltiin sitten.

Päivä kuusitoista
Vaimolle huusin.
Syytin kivusta häntä.
Sohvalle lensin
.
Päivä seitsemäntoista.
Anoin armoa.
Sain suukon poskelle.
Paras hoitaja.

Päivä kahdeksantoista.
Luisun tuskassa.
Varjot lisääntyy täällä.
Kuulen ääniä.
Päivä yhdeksäntoista.
Aurinko mustuu.
Ajatus karkaa multa.
Alitan riman.

Päivä kaksikymmentä
Varjot lähestyy
Vankina sängyn olen.
Varjot saalistaa.

Päivä kaksikymmentä yksi
Aamu sumuinen.
Ankaruus näkyy päälle.
Ahdistus saapuu.

Päivä kaksikymmentä kaksi
Matka lääkäriin.
Käskyt kaikui korviini.
Pillerit taskuun.

Päivä kaksikymmentä kolme
Unessa kuolen.
Unessa saavun kotiin.
Unet pelottaa.

Päivä kaksikymmentä neljä
Rimpuilen ulos.
Rappuset rienaa selkää.
Ruusut tuskalle.

Päivä kaksikymmentä viisi
Tajunta säilyy.
Tuulet mielessä asuu.
Tyhmyys minun.

Päivä kaksikymmentä kuusi
Yksin kotona.
Ypönä oleilen nyt.
Yksin nukahdan.

Päivä kaksikymmentä seitsemän.
Unelmoin työstä.
Unohdin kipuni taas.
Unelmat kaatuu.

Päivä kaksikymmentä kahdeksan
Ilta iloton.
Itken tuskaani suurta.
Ilta itkuinen.

Päivä kaksikymmentä yhdeksän
Onni kaikkoaa.
Olen tuskainen pelle.
Osaton opus.

Päivä kolmekymmentä
Päivä pimeä.
Pasuunat pimeyden soi.
Patsaat kaadetaan

Päivä kolmekymmentä yksi
Alku kylmyyden.
Ajatukset kiertää taas.
Apatia tulee.

Päivä 32
Sumussa kuljen.
Silmät kosteat mulla.
Selkä suoristuu.>

 

valmiiseen tulee yhteensä 6765 tavua. Tavut koostuisi seuraavista runoista 60 haikua, 60 katautaa, 60 sedokaa ja 75 tankaa, yhteensä 255 runoa. liittyy fibonacin lukujono-sarjaan.


 



 

 

Kun olin nuori, rakkaus oli romantikoille.

Kun olin nuori, ei ollut rakastajia tai rakastettavaa.

Kun olen vanha, niin rakastajani kulkee ohi rollaattorilla.

Kun olen vanha, nin rakastajani kulkee vaipoissa.

Kun olen vanha, niin rakastajani on unohtanut minut.

Kun olen vanha, niin rakastajani on kuihtunut pois.

>

 

Vihaan mutku & sitku elämääni. sitku olen.... mutku olen.... etunimi Sitku sukunimi Mutku. Hei minä olen Sitku Mutku omaa-sukua silloin ennen oli paremmin...............


30.11.2010


 




 

 

Kun olin lapsi, rakkaus oli aikuisille.

Kun olin teini, rakkaus oli tytöille.

Kun olin akuinen, rakkaus oli muualla.>

 

 


30.11.2010

 



 

 

Syksyn äänet, Roudan hiljaisuus.

Syksyn värit, Roudan värittömyys.

Syksyn sanat, Roudan sanattomuus.

Syksyn ilot, Roudan surut.

Syksy saapuu, Routa jättää.

Syksy rakastaa, Routa petää.

Syksy muistaa, Routa unohtaa.

Syksy vai Routa, jos syksy unohtaa niin kyllä routa korjaa.>

 

:) skootteri karkasi metsähallituksen puolelle...........



 



 

 

Jos kateus olisi viinaa.
Ympäri päissään olisin>

 

Väännös Tommy Tabermanin runosta "jos kaipuu olisi........."


25.11.2010


 

 

Vonkasin naista.
Rukoilin naista.
Kirjoitin itselleni naisen.
Kuvittelin naisen omaksi kuvakseni.>

 

ja jumala loi maan


>25.11.2010


 

 

Ennen seisoin rinnallasi, nyt olen takanasi.

Ennen teimme kodin yhdessä, nyt rakennan taloasi.

Ennen matkustimme kaksin, nyt käyn puolestasi kaupassa.

Ennen rakastelimme päivittäin, nyt sinä nait vieraita

>

 

 


25.11.2010

Kerro mielipiteesi runosta
Lisää runo suosikkeihisi

 



 

 

Runoilen itseni jalustalle.
Maalaan itselleni siksbackin.
Piirrän itselleni kauniit kasvot.
Satuilen itseni toisten sydämiin.
Kirjoittelen itselleni hyvän elämän.>

 

 


 

 

Minä

Me

Härmän jätkä

Sinä

Kun olin

Kun olin (toisen kerran)

255 päivää (kesken eräinen)

Rakkauden tuubaa

Minä

Aurinko

Sähköinen rakastajatar

Matkalla

miehen kolme sukupolvea

kesken eräinen (fib 6765)

kesken eräinen

kesken eräinen

Muuttuni mun