En ole kuulunut kirkkoon vuosi kymmeniin.

Jumal kuvaani ei vaikuta yksitäiset tv-ohjelmat, laulut, runot tai kirjat.

Minulle jumala on olemassa, se on vain toisenlainen kuin useimilla "taviksilla"

Minulle jumala ei ole yksi, jumala vain on. Siten en pysty tieteellisesti todistamaan.

Minulle jumalan olemassa olo saman kaltainen todistus kuin matemaattinen aksioma KAHDEN PISTEEN VÄLIIIN PYSTYY VETÄMÄÄN SUORAN VIIVAN

Kumpaakan väittämään en pysty todistamaan täydellisesti..En pysty todistamaan jumalan olemassa oloa, enkä kahden pisteen suoraa viivaa että se olisi aina olemassa.

Joku viisas on sanonut "uskovainen ei kaipaa mitään todistusta jumalasta, ateistille mikään todistus ei kelpaa"

Nyt kuulemma kirkosta erosi porukkaa runsaasti Ylen "homo illan" jälkeen. Nämä eronneet eivät ole loppuun asti pohtineet kantaansa.

Jos haluaa vaikuttaa kirkon asioihin, niin eikö silloin olisi järkevää pysyä kirkon jäsenenä.

Jos olisin kirkon jäsen pyrkisin edistämään kirkossa sellaisia asioita joita itse kannatan.

Kun liberaalit tahot eroaa kirkosta, niin eikö silloin konservatiivi tahot silloin voimistu kirkon sisällä.

Kun konservatiivit voimistuu, kyllähän kaikki tietää mitä se tarkoittaa vähemistöille.

Minä kun en kuulu kirkkoon, mulle on miltei sama kuka kirkkoa johtaa, tai miten kirkkoa johdetaan.

Kirkon huonot tai hyvät  johtamis kulttuuri ei ole multa pois tai mulle jotain lisää.

Mun puolesta kuka vaan voi johtaa mitä tahansa kirkkoa, mikään kirkollinen päätös ei saa mua liittymään kirkkoon.

Kyllä se jumala sitten kutsuu mua kun hän on ensin hoitanut kiireellisimmät asiat.

Tai  kyllä se jumala sitten kutsuu mua kun tarvitsee mua johonkin.