kuu

 

Kuun varjossa asuu synkkä salaisuus.
Alabasterin värinen kyynel valuu loukaajan poskella.
Loukattu ei pääse varjosto pois.>

 

 


 


 

 

Rouva Tuomari sanoi minulle "et pääse oikeus saliini".
Ruoka Siivooja sanoi minulle "et saa tampata mun mattoja"
Ruoka Maalivahti sanoi minulle "älä tuu mun maalille".
Ruova kokki sanoi minulle "uuni on kuuma, tule.........">

 

 


 


 

 

Kuningatar keiju leijuu.
Työläis keiju huhkii.
Äiti keiju lojuu.
Mummu keiju nuuskii.

Keijujen armada risti-retkellä, juu.

Keijot valmiina, keijut puskii.>

 

 


 



 

 

Jos olen joskus kirjoittanut jotakin arvokasta, se johtuu pikemminkin rakkauden puutteesta kuin lahjoistani.>

 

Väännös sir Isaac Newtoin lauseesta jossa hän puhui kärsivällisyydestä & lahjoista


 


 

 

Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse runoilustaan.>

 

Väännös Väinö Linnan kirjottamasta lauseesta eräässä sotaromaanissa.


 




 

 

Runo-viidakossa on Tarzan, en minä mutta haluaisin olla yhtä lihaksikas.

Runo-viidakossa on leijona,en minä mutta haluaisin olla savaninin kuningas.

Runo-viidakossa on Jane, en minä mutta haluaisin kuljettajaa hänet majaani.

Runo-viidakossa on apina, se olen minä.>

 

 


 


 

 

Runo viidakon alfa uros

Vilhon saappaat

Minun saavutukseni

Keiju valtakunta

minä