oukokuu loppuu, entä sittenLainasin elämältä päivän,

join ja söin, tiesin näin käyvän.>
 

 



 

Hän on siellä,

minä olsiin vain tiellä.>
 


 

 

Toukokuun lopussa

Aamulla varhain,

vihdan teko aika parhain>
 



 

Toi ja toy

Hän on rakkaani.

Se on rakkaani.

Toi on rakkaani.>

 


 

Järvellä

Ahdin valtakunnassa on

vain yksisuuntaista liikennettä.>
 

 



 

Aika

Elämäni aikana olen särkynyt monesti.

Korjaako elämäni loppuaika edelllä mainitut säröt.>
 


 

 

Ei ei ei.

Minä voin sanoa mitä vaan.

Minä voin tehdä mitä vaan.

Minä voin nukkua milloin vaan.

Minä voin rakastaa ketä vaan.

Minä voin syödä mitä vaan.

Minä voin työskennellä missä vaan.

Minä voin matkustaa minne vaan.

Minä voin olla yksin.

Minä voin olla kaksin.

Minä voin kuolla

Minä voin elää.

Minä voin välittää.

Minä voin olla välitämättä.

Minä voin Minä voin >
 

 



 

Se riittää meille

Vaasissa kulkukissan tuomat kukkaset.

Vastineeksi kulkukissa sai lämpöä ja lempeä.

Kulkukissa lähti,
muttta palaa ennen routaa ja hallaa.

Meidät pitää elossa välimatka,

uskollisuus ja luottamus, ne pitää mustasukkaisuuden poissa.

Ikuisuus, on liian hienoa kulkukissan matkoilla.

Tänään ja nyt, se riittäää meille.
>
 

 

 


 

Koukkurahka

Keskellä Koukkurahkaa,

olen juossut päätä pahkaa.

Muistamatta silittää ystäväni nahkaa.

Josko nyt loppuisi tuska, kun ei enää viitsi turhia jahkaa.>
 

 


02.05.2014
 


 

Kahlittu

Siellä olin onnellinen.

Silloin olen onnellinen.

Sitten olen onnellinen.

Sitten, sitten, sitten, eikä koskaan ole nyt.>
 

 


 


 

Monen polven takaa

Mummoni elämänlanka, se oli villainen lanka.

Minun elämänlankani, se kuin rautainen lanka.

Molemmat vääntyy ja kääntyy, kumpi mahtaa katketa helpommin.>
 


 

 

Minä

Olen joutava,

olen joutava.>
 

 

 


 

Valtaa, voimaa, tahota (Eino Leinoa kepeästi mukaillen)

Mummuni hoitokodissa,

voima käytetty, tahtoa olisi,

muttei hoitoa.>
 

 

 


asiaa>

 

Ehkä

Miten lie parempi,

olenko joko tai,

vai

sekä että.>
 

 

 


14.04.2014

 

Siellä jossakin

Pari riviä taiteellista toistoa,

sitten kaksi koneellista poistoa.>
 

 

 


 

kevään äänet

Jäät ääntelehtii,

puissa kohta lehtii.

Elämäni kevääseen taas ehtii.

Onko se rehtii?>
 

 


 


 

Idässä, idempänä ja kotona

Väsyin jännittämään,

painoin pääni puskaan.

saavutin rauhan,

tunsin olevani rasputin.>
 



 

Vailla syyllisyyttä kuljen.

Silti sinut maahan poljen.>
 

 


 


 

Kauneuden kaivo

Vaimoni on tänäänkin kaunis ja kiihkeä.

Elomme on yhtä rakkauden ristiretkeä.>
 

 


 

Poliittinenruno II

Eroa kirkosta,fi sen venäläinen vastine on eroa ukrainasta.ru>
 

Hipoo vitsiä, vai onkohan sopivaisuus rajat ylittyneet.