Lounas

Elämäni nainen, olet ilmansuuntani.

Voin olla kanssasi ihminen, tai kani.>
 

 


 


 

Tuli sielu

Niin!

Ja sitten ristin vain käteni.

Pimeys katosi kun

koivut pukeutuivat vihreään

sametti verkaan.>
 

 


09.05.2013
 

 

Kohtaamo

Keväisin sanot:
Olet kuin tulppaani.

Minä punastun.

Meidän kodissa

rakkaus kulkee

rinnakkain punaisten tulppaanien
kanssa.
>
 

 

 

 

Tyly

Menneisyyteni yössä tylysti mainittiiin.

Äkisti savessa jo painittiin.>
 

 

 

 

Oopperan väliajalla

Riisun silmiesi edessä.

Kuparinen ihoni kimaltaa
toukokuisen täysikuun alla.

Silmissäsi ei näy himoa, vaan
rakkautta, suunnatonta rakkautta.

Tänä yönä voin olla
kaikkea sitä mitä
sinä haluat.

Kuparinen ihoni on sinun oopperasi
>
 

 


06.05.2013
 


 

Huominen

Tänään olen kuparinen sateenkaari.

Kauneus asuu aamunkoitossa.>
 

 


 




 

Kivi kausi

Minä tiedän mistä olen tullut.

Kosken kuohuista, siellä missä graniittiset kivet
kuiskivat elämän varjopuolista.

Kirkas jäänkansi on kaukana, vain tummat
vaahtopäät meluavat korviini.

Sukuni miehet nuotion äärellä kertoivat

metsästäjien maailmasta, josta ei puuttunut
turmellusta ja väkivallan pelkoa.

Nuotion sammuttua, kekäleiden lämmön hiipuessa.

Sain alkuni.

Minun ei tarvinnut matkustaa maailman ääriin
löytääkseni kadonnutta luolaa.

Sillä kaikki tarvitsemani oli jo luonani.

Sinä, olit vain läsnä.

Muovasit veden lailla mua.

Liekehtiä annoit, sammutit vain tarpeen vaatiessa.

Meluta annoit, hiljensit rakkauden voimalla.

Sinä, olit vain läsnä.
>
 

Tiedote oikeinkirjoituspoliiseille. Otsikko tarkoituksella erikseen.


02.05.2013