Työn puolesta kuulun ammatti liitton, Pamiin.

Äänestin edustajiston vaaleissa, ehdokkaan valinta oli vaikea.

Vaaleissa on vaali-liittoja. Oli haasteellista hankkia tietoa näiden vaali liittojen tausta vaikuttajista. Mulle jäi vieläkin epä-selväksi onko tausta vaikuttajia vai ei.

En ajatellut että siellä olisi jotain hämärää, olisin ollut vain kiinostunut vaali-liittojen politiikka-kytkyistä.

Olen ollut aina politiikka orjentoitunut. Pidän politiiikasta. Katson aina eduskunnan kysely tunnin. Jos olen torstaina töissä 16-17 niin siloin ajastan "kyssäri-tunnin"

Ehdokkaan valinnassa päädyin lopulta valitsemaan tyypin joka asuu samassa kunnassa kuin minäkin. Toisena kriteerinä oli ikä, se vain sattui olemaan miltei sama kuin mulla.

Työn kuva hänellä on eri kuiin mulla. Äänestyksen jälkeen selasin vielä ehdokkaita lisää. Olisin kyllä voinut äänestää omaan ammatti ryhmään kuuluvaa ehdokasta. Mutta ei se valita enää harmita, tehty mikä tehty.