Minulla on oikeus

Minulla on oikeus. Kukaan muu ei voi päättää puolestani.

Minulla on oikeus. Kukaan muu ei voi päättää puolestani.

Minulla on oikeus. Kukaan muu ei voi päättää puolestani.

Minulla on oikeus Kukaan muu ei voi päättää puolestani.
>


 

 


 

 

Neljäsataa yhdeksänkymmentä neljä

Nukahdin enkelten luutarhaan, juutuin äärettömyyteen.

Saavuin alas tuonelaan, ajattelin antautua yksinäisyyteen.
Huutava diktaattori enkeleitä komensi, synnin äärettömyys.
Nukuin kuilussa yksinäisyyden, maaduin maassa elottomassa.
Nukuin tuonelassa äärettömässä.

Nukahdin enkelten luutarhaan, juutuin äärettömyyteen.>


 


 


 

 

Neljäsataa yhdeksänkymmentä kolme

Nestori epäilijöiden, lahjomaton johtaja.
Älykyyden sankarit taluttaa ajattelijoita alttarille yksinäisyyden.
Halvat diktaattorit etsii kansaa sankarillista, ääneti narauttaa kansan.
Yksinäisyyden muistot matkaa enkelin napaan, taivaan äänet katoaa.

Onnellisuus luiskataa menneisyyteen, elämää...........>


 


 


 

 

Neljäsataa yhdeksänkymmentä kaksi

Nuorallakävelijä etsii leikkisää jellonaa , ääneti suunnistaa alttarille.
Taikuri alttarilla ajattelee yksinäisyyttä, hiljenee dyynillä.
Eläinten kesyttäjä suunittelee äkkilähtöä naapuriin, katselee yksin maisemia.
Miekan-nielijä epäilee naapurinsa tavallisuutta, älykäs keikari.

Apinat kauhisteli suvaitsemattomia ihmisiä.>