Kaksi vuotta ja viikko olen pudottanut painoani

2011 olen vähentänyt alkoholin käyttöä, kahdesti olen ryypännyt tänä vuonna (05.02 & juhannuksena). Näiden kahden pitkän alkoholittoman putken jälkeen, olen päätynyt sellaiseen tulokseen että olen lopettanut kokonaan alkoholin käytön.

Liikunta harrastusta olen lisännyt pikku hiljaa. Olen käynyt  sauvakävelyllä "puru-radalla" sekä Birgitan-polun linjalla. Viime kesän kävin ensinmäisellä järvellä (Kortejärvi), sen lenkin pituus on noin 1,5 kilometriä.

Tänä kesänä olen käynyt myös Kortejärvellä sekä nyt kahdesti Amme-järvellä, jossa on myös laavu. Amme-järvelle ja takaisin lenkin pituudeksi tulee 2 kilometriä.

Näitä lenkkejä olen tehnyt 2-3 kertaa viikossa.

Nyt myös muutaman kuukauden ajan tehnyt liikkeitä 1,5 kilon käsipainoilla.

Kahtena kesänä olen kerännyt mustiokita pieniin rasioihin. Viime vuonna kymmenkunta, tänä vuonna kuusi rasiaa (2 on ollut vajaata)