Rakkauden villapaita

Jaa rakkautesi kolmeen osaan.

Reunimmaisten osien rakkautta jatketaan joustavuudella.

Keskimmäisellä rakkaudella pitää olla sileää.

Lisää ensimmäisellä kerroksella sileällä osuudella tasavälein rakkautta.

Jatka, kunnes rakkkauden korkeus on hyvä.

Rakasta molemmista reunoista.

Jatka sitten rakkauden kavennuksilla.

Tee rakkauden-kavennukset aina oikean puolen kerroksilla
Tee joka kuudes rakkauden-kavennus seuraavasti: rakasta,pussaa, nosta hametta, pussaa.

Rakasta kunnes jäljellä on vain rakkaus

Kun rakkauden korkeus on korkea. toimi seuraavasti.

Päätä keskimmäiset rakkaudet.
Päätä sitten rakkauden reunat.
Jatka samalla rakkauden-kavennuksia.

Rakasta toinen puoli samoin.
>

Selailin neule-lehteä. Päätin hieman muokata yhtä villapaita ohjetta omiin tarkoituksiin............ :)





A
 

(PIILOTETTU RUNO)

Minä, sinä & me

minä

Minä ihminen
Minä elän sinulle.
Minä rakastan vielä
Minä tunnustan tämän.
Minä haluan sitä.
Minä kaipaan sinua.
Minä kestän kaipuuni.
Minä onnistun tässä.

Minä miehekäs.
Minä metsästän täällä.
Minä vuohotan tästä.
Minä meluan siitä.
Minä leuhkin autolla.
Minä katselen kuuta.
Minä unohdan naiset.
Minä katoan maalta.
Minä eloisa.

Minun

Minun kotini.
Minun suuret unelmat.
Minun työni tavoitteet.
Minun sukuni teot.
Minun vaimoni usko.
Minun lapseni leikit.
Minun naurettavuus viel.
Minun ankeat halut
.
Minun perheeni.
Minun tunteetomuus kait.
Minun haluttomuus sit
Minun pelokkuus tästä.
Minun rumuuteni kait
Minun rahattomuus viel
Minun uskottomuus nyt.
Minun loppuni tulee.
.
Minun uskoni.

Minua

Minua säälin.
Minua vaadin tänne
Minua käskin nauramaan.
Minua ottaa päästä
Minua uskotaan kait.
Minua säälitään sait.
Minua haudattiin siel.
Minua koeteltiin viel..

Minua naidaan.
Minua rakastellaan
Minua naidaan kovaa.
Minua nussitaan kait.
Minua runkataan sit.
Minua imetään viel
Minua pannaan takaa.
Minua nöyryytetään.

Minua löydään..

Minuna

Minuna synnyin.
Minuna lensin tänne.
Minuna kaduin tätä.
Minuna unohdin sut.
Minuna saavutin sen.
Minuna join rahani.
Minuna tuhosin sut.
Minuna raadoin täällä.

Minuna elin.
Minuna luovuin susta.
Minuna kadotin sut.
Minuna selvisin tääl.
Minuna juovuin susta.
Minuna laahustin sit.
Minuna uskoin sitä.
Minuna kulutin sut.

Minuna kuolin.

Minuksi

Minuksi tulin.
Minuksi valmistuin kait.
Minuksi jouduin tänne.
Minuksi olin tyhmä.
Minuksi otin sinut.
Minuksi valmistin sut.
Minuksi rukoilin sua.
Minuksi halusin sut.

Minuksi saavuin.
Minuksi tahdoin sinut.
Minuksi veljeni jäi.
Minuksi rakensin sut.
Minuksi tahkosin sen.
Minuksi älytin sen.
Minuksi ruinasin sua.
Minuksi manasin sut.

Minuksi jäädyin.

Minussa

Minussa jäytää.
Minussa on kateus.
Minussa oli tyhmyys.
Minussa oli järki.
Minussa oli hulttio.
Minussa on kataluus.
Minussa on jännitys.
Minussa on maanisuus.

Minussa huutaa.
Minussa raivoaa se.
Minussa tuuli seisoo.
Minussa kevät asuu.
Minussa sysky kuolee.
Minussa talvi luotaa.
Minussa kesä sammuu.
Minussa vuodet näkyy.

Minussa olet.

Minusta

Minusta kaadun.
Minusta haluan sut.
Minusta kudon sinut
Minusta kuorin sinut.
Minusta rakastan sua.
Minusta voitin sinut.
Minusta vaalin meitä.
Minusta koulutan sua.

Minusta nousen.
Minusta olen sinä.
Minusta nautin susta,
Minusta kadotin sut.
Minusta hajotin sut.
Minusta rajotin sua
Minusta halveksin sua.
Minusta huusin meitä.

Minusta kuolen.

Minuun

Minuun kajosit.
Minuun katsoit syyttäen.
Minuun koskit raivoten.
Minuun kaadoit syntisi.
Minuun lauloit lempesi.
Minuun tahtosi laitoit.
Minuun kannoit kantosi.
Minuun poltit päreesi.

Minuun hajosit.
Minuun vajosit illoin.
Minuun tahdoit reiluutta.
Minuun vangiksi jäit.
Minuun vaihdoit ystävät.
Minuun sanailit itkun.
Minuun rakensit tontun
Minuun syötit julmuuden.

Minuun rakastuit.

Minulla

Minulla viiraa.
Minulla ompi sinut.
Minulla rakas ompi.
Minulla helppoa on.
Minulla järki seisoo.
Minulla tuska elää.
Minulla aistit kuoli.
Minulla veri kiehuu.

Minulla leiskuu.
Minulla sydän kestää.
Minulla jalat kantaa.
Minulla mieli lentää.
Minulla korvat kuulee.
Minulla aivot pelaa.
Minulla kädet tuntee.
Minulla ruumis palaa.

Minulla huimaa.

Minulta

Minulta sinut.
Minulta sanat loppui.
Minulta tunteet kuoli.
Minulta vaimo lähti.
Minulta talo vietiin.
Minulta rahat vietiin.
Minulta tuli itku.
Minulta paloi mieli.

Minulta totuus.
Minulta sielu tummui.
Minulta mieli mustui.
Minulta järki jäätyi.
Minulta kieli sammui.
Minulta tunteet kaatui.
Minulta maku meni.
Minulta muistot kuoli.

Minulta tuli.

Minulle
Minulle koti.
Minulle kaunis vaimo.
Minulle rikas perhe.
Minulle heti kaikki.
Minulle lotto voitto.
Minulle paljon rahaa.
Minulle patsas tänne.
Minulle valtaa paljon.

Minulle perhe.
Minulle teidän elo.
Minulle sinun kiitos.
Minulle teidän usko.
Minulle kuu taivaalta.
Minulle maine kova.
Minulle orjat kaikki.
Minulle järki käteen.

Minulle Hauta.

Minutta
Minuutta tulin.
Minuutta halveksuit kait.
Minuutta toruit paljon.
Minuutta arvostit kait.
Minuutta tuhosit nyt.
Minuutta hajotit sit.
Minuutta kokosit kait.
Minuutta rakastit vain.

Minuutta lähdit.
Minuutta kaivoit alta.
Minuutta ajoit takaa.
Minuutta katsoit salaa.
Minuutta kannoit salaa.
Minuutta soimasit vain.
Minuutta ryöstit muilta.
Minuutta maaduit tänne.

Minuutta kuolin.

Sinä

Sinä ihminen
Sinä elät minulle.
Sinä rakastat vielä
Sinä tunnustat tämän.
Sinä haluat sitä.
Sinä kaipaat minua.
Sinä kestät kaipuusi.
Sinä onnistut tässä.

Sinä miehekäs.
Sinä metsästät täällä.
Sinä vuohotat tästä.
Sinä meluat siitä.
Sinä leuhkit autolla.
Sinä katselet kuuta.
Sinä unohdat naiset.
Sinä katoat maalta.

Sinä eloisa.

Sinun

Sinun kotisi.
SInun suuret unelmat.
Sinun työsi tavoitteet.
Sinun sukusi teot.
Sinun vaimosi usko.
Sinun lapsesi leikit.
Sinun naurettavuus viel.
Sinun ankeat halut
.
Sinun perheesi.
Sinun tunteetomuus kait.
Sinun haluttomuus sit
Sinun pelokkuus tästä.
Sinun rumuutesi kait
Sinun rahattomuus viel
Sinun uskottomuus nyt.
Sinun loppusi tulee.
.
Sinun uskosi.

Sinua

Sinua säälin.
Sinua vaadin tänne
Sinua käskin nauramaan.
Sinua ottaa päästä
Sinua uskotaan kait.
Sinua säälitään kait.
Sinua haudattiin siel.
Sinua koeteltiin viel..

Sinua naidaan.
Sinua rakastellaan
Sinua naidaan kovaa.
Sinua nussitaan kait.
Sinua runkataan sit.
Sinua imetään viel
Sinua pannaan takaa.
Sinua nöyryytetään.

Sinua löydään..

sinuna
Sinuna synnyit.
Sinuna lensit tänne.
Sinuna kaduit tätä.
Sinuna unohdit mut.
Sinuna saavutit sen.
Sinuna joit rahani.
Sinuna tuhosin mut.
Sinuna raadoit täällä.

Sinuna elit.
Sinuna luovuit musta.
Sinuna kadotit mut.
Sinuna selvisit tääl.
Sinuna juovuit musta.
Sinuna laahustit sit.
Sinuna uskoit sitä.
Sinuna kulutit mut.

Sinuna kuolit.

Sinuksi
Sinuksi tulit.
Sinuksi valmistuit kait.
Sinuksi jouduit tänne.
Sinuksi olit tyhmä.
Sinuksi otit minut.
Sinuksi valmistit mut.
Sinuksi rukoilit mua.
Sinuksi halusit mut.

Sinuksi saavuit.
Sinuksi tahdoit minut.
Sinuksi veljeni jäi.
Sinuksi rakensim mut.
Sinuksi tahkosit sen.
Sinuksi älytit sen.
Sinuksi ruinasit mua.
Sinuksi manasit mut.

Sinuksi jäädyit.

Sinussa

Sinussa jäytää.
Sinussa on kateus.
Sinussa oli tyhmyys.
Sinussa oli järki.
Sinussa oli hulttio.
Sinussa on kataluus.
Sinussa on jännitys.
Sinussa on maanisuus.

Sinussa huutaa.
Sinussa raivoaa se.
Sinussa tuuli seisoo.
Sinussa kevät asuu.
Sinussa sysky kuolee.
Sinussa talvi luotaa.
Sinussa kesä sammuu.
Sinussa vuodet näkyy.

Sinussa olen.

Sinusta

Sinusta kaadun.
Sinusta haluan sut.
Sinusta kudon sinut
Sinusta kuorin sinut.
Sinusta rakastan sua.
Sinusta voitin sinut.
Sinusta vaalin meitä.
Sinusta koulutan sua.

Sinusta nousen.
Sinusta olen sinä.
Sinusta nautin musta,
Sinusta kadotin sut.
Sinusta hajotin sut.
Sinusta rajotin sua
Sinusta halveksin sua.
Sinusta huusin meitä.

Sinusta kuolen.

Sinuun
Sinuun kajosin.
Sinuun katsoin syyttäen.
Sinuun koskin raivoten.
Sinuun kaadoin syntini.
Sinuun lauloin lempeni.
Sinuun tahtoni laitoin.
Sinuun kannoin kantoni.
Sinuun poltin päreeni.

Sinuun hajosin.
Sinuun vajosin illoin.
Sinuun tahdoin reiluutta.
Sinuun vangiksi jäin.
Sinuun vaihdoin ystävät.
Sinuun sanailit itkun.
Sinuun rakensin tontun
Sinuun syötin julmuuden.

Sinuun rakastuin.

Sinulla

Sinulla viiraa.
Sinulla ompi minut.
Sinulla rakas ompi.
Sinulla helppoa on.
Sinulla järki seisoo.
Sinulla tuska elää.
Sinulla aistit kuoli.
Sinulla veri kiehuu.

Sinulla leiskuu.
Sinulla sydän kestää.
Sinulla jalat kantaa.
Sinulla mieli lentää.
Sinulla korvat kuulee.
Sinulla aivot pelaa.
Sinulla kädet tuntee.
Sinulla ruumis palaa.

Sinulla huimaa.

Sinulta

Sinulta minut.
Sinulta sanat loppui.
Sinulta tunteet kuoli.
Sinulta vaimo lähti.
Sinulta talo vietiin.
Sinulta rahat vietiin.
Sinulta tuli itku.
Minulta paloi mieli.

Sinulta totuus.
Sinulta sielu tummui.
Sinulta mieli mustui.
Sinulta järki jäätyi.
Sinulta kieli sammui.
Sinulta tunteet kaatui.
Sinulta maku meni.
Sinulta muistot kuoli.

Sinulta tuli.

Sinulle
Sinulle koti.
Sinulle kaunis vaimo.
Sinulle rikas perhe.
Sinulle heti kaikki.
Sinulle lotto voitto.
Sinulle paljon rahaa.
Sinulle patsas tänne.
Sinulle valtaa paljon.

Sinulle perhe.
Sinulle sinun elo.
Sinulle minun kiitos.
Sinulle teidän usko.
Sinulle kuu taivaalta.
Sinulle maine kova.
Sinulle orjat kaikki.
Sinulle järki käteen.

Sinulle Hauta

sinuutta

Sinuutta tulit.
Sinuutta halveksuit kait.
Sinuutta toruit paljon.
Sinuutta arvostit kait.
Sinuutta tuhosit nyt.
Sinuutta hajotit sit.
Sinuutta kokosit kait.
Sinuutta rakastit vain.

Sinuutta lähdit.
Sinuutta kaivoit alta.
Sinuutta ajoit takaa.
Sinuutta katsoit salaa.
Sinuutta kannoit salaa.
Sinuutta soimasit vain.
Sinuutta ryöstit muilta.
Sinuutta maaduit tänne.

Sinuutta kuolit.

Me
Me Julmat tyypit
Me olimme julmia.
Me olimme kivoja.
Me olimme tylyjä
Me olimme rivoja.
Me olimme tyyniä.
Me olimme rakkaita.
Me olimme ronskeja.

Me Kivat tyypit.
Me saimme kaiken teiltä.
Me otimme rahanne.
Me joimme juomanne ain.
Me söimme ruokkanne kait.
Me naimme vaimojanne.
Me löimme teidät maahan.
Me olimme ystäviä.

Me sairaat tyypit.


Meidän
Meidän unelma.
Meidän suuret unelmat.
Meidän työmme tavoitteet.
Meidän sukumme teot.
Meidän vaimomme usko.
Meidän julmat leikit.
Meidän naurettavuus viel.
Meidän ankeat halut
.
Meidän petokset.
Meidän tunteetomuus kait.
Meidän haluttomuus sit
Meidän pelokkuus tästä.
Meidän rumuudet kait
Meidän rahattomuus viel
Meidän uskottomuus nyt.
Meidäm kuolena tulee.

.Meidän unelmat.

Meitä

Meitä säälitään
Meitä vaaditaan tänne
Meitä käskettiin nauramaan.
Meitä otetaan päästä
Meitä uskotaan ehkä.
Meitä säälitään siellä.
Meitä haudattiin viellä.
Meitä koeteltiin vielä..

Meitä naidaan kait.
Meitä rakastellaan viel.
Meitä naidaan kovaa sitt.
Meitä nussitaan ehkä
Meitä runkataan sieltä.
Meitä imetään vielä
Meitä pannaan takaa ehkä
Meitä nöyryytetään kait

Meitä löydää viel

meinä
Meinä synnyimme.
Meinä lensimme tänne.
Meinä kaduimme tätä.
Meinä unohdit meidät.
Meinä saavutit meidät.
Meinä joimme rahani.
Meinä tuhosimme mut.
Meinä raadoimme täällä.

Meinä elimme
Meinä luovuimme meistä
Meinä kadottimme mut.
Meinä selvisimme tääl.
meinä juovuimme meistä.
Meinä laahustimme sit.
Meinä uskoimme sitä.
Meinä kulutimme mut.

Meinä kuolimme

Meidäksi
Meidäksi tulit.
Meidäksi valmistuimme.
Meidäksi jouduimme tänn.
Meidäksi ollimme tyhmiä
Meidäksi otimme heidät kait
Meidäksi valmistuimme
Meidäksi rukoilimme
Meidäksi halusit vain.

Meidäksi saavuit.
Meidäksi tahdoit heidät.
Meidäksi veljeni jäi.
Meidäksi rakensit muut.
Meidäksi tahkosit muut.
Meidäksi älytit muut.
Meidäksi ruinasit muut.
Meidäksi manasit muut.

Meidäksi jäädyit.

Meissä

Meissä katoaa.
Meissä oli kateus.
Meissä oli tyhmyydet.
Meissä oli järki kait.
Meissä oli hulttio vain.
Meissä oli kataluus.
Meissä oli jännitys.
Meissä oli maanisuus.

Meissä huudetaan
Meissä raivoavat ne
Meissä tuulet asuvat.
Meissä kevät asuutaa
Meissä sysky kuolee kait.
Meissä talvi luotaa nyt
Meissä kesä sammuu vain.
Meissä vuodet näkyy vain

Meissä oleillaan.

Meistä
Meistä luovutin
Meistä haluan sinut,
Meistä kudon sinut vain.
Meistä kuorin sinut vain..
Meistä rakastan sua vain.
Meistä voitin sinut kait.
Meistä vaalin meitä ain.
Meistä koulutan meitä.

Meistä nousen kait
Meistä olen sinä vain.
Meistä nautin meinä
Meistä kadotin sinut
Meistä hajotin sinut.
Meistä rajotin sua kait.
Meistä halveksin sua vain
Meistä huusin meitä pois.
Meistä luovuin kait.


Meihin
Meihin kajosin.
Meihin katsoin syyttäen.
Meihin koskin raivoten.
Meihin kaadoin syntini.
Meihin lauloin lempeni.
Meihin tahtoni laitoin.
Meihin kannoin kantoni.
Meihin poltin päreeni.

Meihin hajosin.
Meihin vajosin illoin.
Meihin tahdoin reiluutta.
Meihin vangiksi jäin.
Meihin vaihdoin ystävät.
Meihin sanailit surun
Meihin rakensin tontun
Meihin syötin julmuuden.

Meihin rakastuin.

Meillä
Meillä satuillaan.
Meillä ompi meidät vain.
Meillä rakas ompi kait
Meillä helppoa ompi.
Meillä järki seisoo kait
Meillä tuska elää vain.
Meillä aistit kuol nyt.
Meillä veri kiehuu kait.

Meillä tunteillaan
Meillä sydän kestää ain.
Meillä jalat kantaa kait
Meillä mieli lentää viel.
Meillä korvat kuulee sen.
Meillä aivot pelaa kait
Meillä kädet tunte vieä.
Meillä ruumis palaa nyt.

Meillä huumaantuu.

Meiltä

Meiltä hukuttiin
Meiltä sanat loppui vain.
Meiltä tunteet kuoli kait.
Meiltä vaimot lähti nyt.
Meiltä talo vietiin het.
Meiltä rahat vietiin kans
Meiltä tuli itku vain
Meiltä paloi mieli kait.

Meiltä hukuttiin.
Meiltä sielu tummui kait.
Meiltä mieli mustui vain.
Meiltä järki jääty kait.
Meiltä kieli sammui nyt..
Meiltä tunteet kaatui vain.
Meiltä maku meni nyt.
Meiltä muistot kuoli kait.

Meiltä hukuttiin.

Meille
Meille koti myös
Meille kauniit vaimot myös.
Meille rikas perhe kans.
Meille heti kaikki nyt
Meille lotto voitto hett.
Meille paljon rahaa myös
Meile patsas tänne myös
Meille valtaa paljon vain.

Meille perhe myös
Meille sinun rahat.
Meille sinun kiitos myös
Meillä teidän usko kanss.
Meille kuu taivaalta myös
Meille maine kova myös
Meille orjat kaikki nyt
Meille järki käteen kait.

Meille meille vain
.
Meitä
Meittä tulit kait.
Meitä halveksuit paljon.
Meitä toruit paljon kait.
meitä arvostelit kait.
Meitä tuhosit silloin
Meitä hajotit silloin.
Meitä kokosit silloin..
meitä rakastit silloin

meittä tulit kait
meitä kaivoit alta päin.
meitä ajoit takaa vain.
meitä katsoit salaa kait.
Meitä kannoit salaa vain.
meitä soimasit siellä.
meitä ryöstit muilta vain
meitä maadutit tänne.

meittä kuolit vain.

Perhe
Perhe idylli
Perhe oli julma vain.
Perhe oli kiva kait.
Perhe oli tyly vain.
Perhe oli rivo nyt..
perhe oli tyyni vain.
Perhe oli rakas kait.
Perheoli ronski kait.

Perhe idylli
Perhe katosi sinne.
Perhe otti rahanne.
Perhe joi juomamme kait.
Perhe söi ruokkanne kait.
Perhe jätti vaimonne.
Perhe löi teidät maahan.
Perhe oli perheemme.

Perhe idylli
>

fibonaccin lukujonoon liittyvä runo. tavu määrä 4181. jaettu 37 säkeistöön. jokaisessa säkeessä tavu määrät 5-7-7-7-7-7-7-7-5-7-7-7-7-7-7-7-5 Eli olisi tavua vaille kolminkertainen bussoseika, mutta tavut jaettu epä-bussoseikamaisesti. Jokaisen säkeen otsikko ei ole laskettu tavu määrään. vaan otsikko osoittaa säkeen alkamista.

0

me

Onko rakkautemme kiveen kirjoitettu?
Onko rakkautemme veteen piirretty viiva?
Rakastammeko vain rakkauden vuoksi?>



 

eksynyt nurkkaan

Valkoisia hahmoja
Ruskeita varjoja.
Vihreää valoa

Yksinäisyydessäni on kolmea väriä-sävyä aivan kuten alabasterissa. >




 

04.01.81-27.10.10

Tammikuinen aamu, syntymän juhlat.
Lokakuun yö, kuoleman orgiat.

Elämäsi mahtui kahteen riviin...............

>



 

Sinä

Sanasi olivat havainnnolisia.
Katseesi oli ilmeinen.
Rakkautesi on konkreettista.
Julmuutesi on kouriintuntuvaa.
Ajatuksesi olivat kirkkaita.
Petoksesi oli selkeä.
Valintasi oli ehdoton.
Käytöksesi oli jäykkää.
Pilkkasi on kategorista.
Lähtösi oli kiistaton.
Osoitit tinkimättömyyttä.
Suhteen loppuminen on varmaa.
Etpä ollut avoin.
Etpä juuri kaunistellut.
Kerroit asian koruttomasti.
Et juurikaan ollut mutkaton.
Sinua ei palkita rehellisyydestä eikä suoruudesta.
Sinua ei kehuta vaatimattomuudesta. >

Taas kun on pää tyhjä alitin riman. Synonyymi kirjan kohdalta.