Howard, älä jätä päivä työtäsi.

Tuomari ylin.
Viheltää kuin poliisi.
Kentän päällikkö.
Jylisee kuin ukkonen.
Pallo pelin pilasi.
Mene kotiisi tummaan.>

bussokosekka 5-7-5-7-7-7

Rakkaani joka on matkalla jossain päin suomea

Rakkaani,lähdit matkalle eilen.
Olen tiskannut.
Olen pedannut yhteisen vuoteemme.
Olen vaihtanut puhelin numeroni salaiseksi.
Olen vaihtanut lukot ulko-oviin.

Rakkaani, et voi palata entiseen kotiisi.>


Kaunis mies

Kaunis mieheni.
Aina tyylikäs puku.
Aamuisin pusu.
Päivisin soittaa mulle.
Iltaisin kuuntelee mua.
Liian hyvä minulle.>

bussokosekika 5-7-5-7-7-7


Maailman mies
Olen kalastanut Niilin suistolla.
Olen tanssinut Pariisin parketeilla.
Olen bailannut New Yorkin yössä.
Olen syönyt sushia Tokion torilla.
Olen kävellyt Australian takamailla.

Mikään ei voita oman saunan löylyjä.>

Batmanin vapaapäivä
Katujen kunkku.
Istuu kahvilassa kai.
Nauttii kahvistaan.
Haukkaa pullaa eilistä.
Ihailee kadun naista.

Hieno hetki miehelle. >

bussokosekika 5-7-5-7-7-7