27 kuukauden aikana olen pudottanut painoani 31 kiloa.

Kun saan toiset 31 kiloa pois olen "normaali kokoinen"

Olen syönyt miltei kaikkea, mutta vähemmän kuin ennen. Olem alkanut "liikehtimään" ulkona, lisäksi olen hankkinut Wii-pelikonsolin

Tällä hetkelä on muodissa karpaaminen, tuntuu että se on lyönyt läpi yhteiskunnan.

Jopa politiikan asia ohjelmat puhuvat karpaamisesta. Tällä viikolla Ruben Stillerin juontamssa Pressiklubi-ohjelmassa keskusteltiin karpaamisesta.

Itse en käytä painopudotuksessa mitään erityistä diettiä. Luulen uskovani kohtuullisuuteen.

Näyttää siltä että karpaaminen hyödyttää minuakin. Sillä lähi Siwassa on miltei päivittäin leipää tarjouksessa.

Kun syön vain ja ainostaan tummaa leivää, niin useimpina ostokeroina olen saanut "lempi-leipääni" 30% halvemalla.

Tämä asiahan varmaan muuttu kun kaupan leipä-osaston vastaava huomaa menekin vähentymisen, ja tilaa vähemän leipää, jolloin sitä ei tule 30% tarjoukseen.

Toisaalta karppaus-muoti saattaa mennä ohi 3-5 vuoden päästä, kun karpaaminen loppuu muoti-dietiksi tulee jokin muu.