Kävin työpaikka haastattelussa Hervannassa.

Olen aktiivinen bussin käyttäjä. Omistan seutulipun. Olen viimeksi kulkenut Hervanassa busilla vuonna 1988 kun kävin ammatti-koulua

Tullessani takaisin nousin bussiin numero 6 ja kyltissä luki TAYS.

Kysyin kuskilta "pääseekö tällä myös keskustorille" vastaus "kyllä"

Matka kesti vartin, bussi bysähtyi TAYS-pääte-pysäkille kaikki muut matkustajat lähtivät kävelemään kohti TAYSin- kolhoosia. Uusi kuljettaja tuli autoon, mua neuvonut nousi kuskin-pukilta, ja katsoi minua silmiin sanoen "NYT OLLAAN KESKUS-SAIRAALASSA"  naurahdin ja sanoin että olin menossa keskustorille.

Ei siinä mitään vaihdoin bussia, minullahan on seutu-lippu. Ja matkustin keskustorilla.

Matkalla naureskelin itselleni, kuljettaja piti varmaan "ihan maalaisena".

Kiitos kuitenkin asiallisesta palvelusta, matka oli hauskaa.........