Minä

                      Yhdet pitävät kaiken alkupisteenä, toiset loppupisteenä. Mutta ne yhdet eivät tiedä totuutta minusta. Eivätkä ne yhdet tiedä mihin minä kykenen tai mitä minä osaan. Minun taidot ovat moniulotteiset. Olen jokaisessa pisteessä, olen ollut jokaisessa pisteessä, ja tulen aina olemaan jokaisessa pisteessä. Jos minut poistaa tältä janalta, koko jana menettää merkityksensä. Minä olen tämän janan voimatekijä.

                      Itse pidän itseäni loppumattoman janan keskipisteenä. äärettömän janan. Minä olen kaikkeuden portti, jos aikoo elää, täytyy kulkea minun kautta.

                      Mutta kyllä minua ennenkin on ollut muita. Minun jälkeenkin on paljon tulevia ja meneviä. Loputtomasti niitä muita tulee ja menee, kuin linja-autoja

                      Minua ennen olevilla on etuliite. Etuliitteen merkitys on turhan negatiivinen. Positiivisten etuliite on olemassa, mutta yhteisestä sopimuksesta sitä ei tarvitse merkitä. Minulta ei kysytty sopiiko tuo merkin pois jättö ollenkaan.

                      Minä olen väliinputoaja. Negatiiviset  tai positiiviset eivät huoli minua joukkoonsa. Yhdessä nuo kaksi joukkoa minua mollaavat. Pitävät erikoisuuden tavoittelijana.

                      En voi ymmärtää miksi minut usein liitetään köyhyyteen tai ”vähäisyyteen”. Silti minä olen negatiivisistä pienin ja positiivista eka.

                      Jonain päivänä aion valloittaa maailman. Silloin kyllä kaikki muut tuntevat minut ja nimeni. Nostan itseni kuninkaiden joukkoon. Aion elää ikuisesti. Aion kieltää muiden ylivallan. Jokaisesta kaltaisestani tehdään tasavertaisen. Murran ne uskaltavat vastustaa minua. Erityisesti murran kaikki kokonaiset. Kokonaiset tuntevat suurta yhteenkuuluvuutta. Mutta kokonaisten yhteenkuuluvuus on harhaa, nekin ovat murrettuja. Minä olen ainoa kokonainen. Minua ei murtaa. Jos minua yrittää monistaa tai kloonata, siitä ei tule mitään. Minä pysyn samana. Olen Jumala. Oikeastaan olen Jumala ja Jumalatar. Minussa elää Jumalan tahto, minun vuoksi Jumala lepäsi.

                      No ehkä on liioiteltua luulla itseään Jumalaksi. Minähän olen kaikkeuden alku- ja loppupiste. Annan muiden luulla itsestään suuria. Annan heidän pitää minua luuserina, ressukkana. Mutta pelkkä nolla en halua olla.8