Ehkä otin, ehkä en

Ehkä rakastan, kyllä vihaan.

Ehkä lupaan, kyllä petän.

Ehkä olen ystävä, kyllä olen selän takana puhuja.

Ehkä olen paras autoilija, kyllä muut on surkeita.

Ehkä osaan runoilla, kyllä varastin muilta.

Ehkä osaan ottaa osaa, kyllä vahingonilo naurattaa.

Ehkä katselen luontodokumetteja televisiosta, kyllä ihailen Ridgen leukaa.

Ehkä hautajaisiini tulee tuhatmäärin ihmisiä, kyllä ei tule.>
 

Urheilua seuraava kansanosa ehkä muistaa, ehkä ei kuka sanoi otsikon mukaiseti.


 







 

Tapahtui eräänä pakkasyönä

Pakkasyö pitää

seuraa mulle.

En muita

ymmärtäjiä

tänään kaipaa
>
 

 



 


 

5 riviä

Unen herra-

Yöllä istuin

airottomassa paatissa.

Pelko jäänyt unen

maailmaan.
>
 



 

Tammikuun viimeinen maanantai

Läpi elämäni

olen kulkenut

hyökyaallon lailla.

Olisinpa osannut

matkustaa soutuveneelle
>
 

 

 


 

Serenadin kohde

Rakkaani nukkuu vielä.

Hän kuolaa kuin korskea hevonen.

Laulakoon kahvinkeitin hänelle serenadin.>
 

 


 


 

haastava tie, joka muuttui

Elämäni saattaa olla vaativaa,

tai joskus jopa työlästä,

harvoin ankaraa,

Yllätävissä paikossa jopa hankalaa,

riipuen asenteesta toisille pahaa,

heille joille elämä ei hymyilee, heiile elämä saattaa olla kova,

Pakkasaamut joillekin on hauskoja toisille ilma vain on kireä,

illat jolloin et ole luonani, ne saattavat kääntyä visaiseksi.

Mutt elämä ei koskaan ole HAASTAVAA.>
 

Kyllästyttää muotisana HAASTAVA-


23.01.2013


 



 

neljä riviä onnesta

Yksinäisyys, se

tuli ilman erityistä

syytä luokseni.

Lunta sataa ovelleni.>
 

 


22.01.2013